Ο Juncker και οι παπαγάλοι.


Δεν θα σταθώ ούτε στο περιεχόμενο των δηλώσεων του Juncker, μιας που αυτά που είπε ή δεν είπε δείχνουν σαφέστατα ονόματα και επίθετα, ούτε στο δημοσίευμα των Irish Times που από το Σάββατο (δες ημ. Δημοσίευμα/άρθρο σε αυτό το blog) κανένα από τα “μεγάλα κανάλια” δεν έκανε το κόπο να ψάξει σοβαρά στο Google.

Όμως το γιατί δεν το έκαναν θεωρώ ότι αξίζει δυο λόγια παραπάνω. Γιατί οι αυτονόητες (?) υποθέσεις είναι ή (1)ότι δεν έχουν σύνδεση στο Internet, ή (2)δεν ξέρουν να ψάχνουν στο Internet ή (3)ήταν Σαββατοκύριακο που οι εφημερίδες/TV υπολειτουργούν ή (4)υπήρχε δόλος ή τέλος (5)απλά τους ξέφυγε. Και αν και δεν είχα απαίτηση από την “TV Πεταλωτή ” να το αναφέρει, ειλικρινά με έκπληξη είδα μόνο τον Skai να το παρουσιάζει την Κυριακή το βράδυ, μετά που όπως έγραψε και ένας αναγνώστης σε ένα blog “όλο το internet έχει βουίξει”. Αλλά αυτό που έχει πραγματικά πλάκα (γιατί περί αστείου πρόκειται) είναι τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων… (Πηγή: http://news247.gr/newspapers/ και http://www.frontpages.gr/ /Σημ.: Μια που κάθε μέρα αλλάζουν αυτά τα site μόνο σήμερα -11/10- μπορεί ο αναγνώστης να δει με τα μάτια του …το αυτονόητο).

Κλείνοντας αυτό το σύντομο post για άλλη μια φορά θα “δανειστώ” κάτι από την wikipedia.  “Σκοπός της προπαγάνδας είναι να αλλάξει δραστικά τις απόψεις των άλλων αντί απλώς να μεταδώσει γεγονότα. Για παράδειγμα, η προπαγάνδα μπορεί να επιστρατευτεί προκειμένου να προϊδεάσει θετικά ή αρνητικά σε σχέση με κάποια ιδεολογική θέση, αντί να παρουσιάσει την ίδια την θέση. Η προπαγάνδα διαφοροποιείται από την «κανονική» επικοινωνία, επειδή επιδιώκει να διαμορφώσει απόψεις με έμμεσες και συχνά δόλιες μεθόδους. Για παράδειγμα, η προπαγάνδα συχνά μεταδίδεται με τέτοιον τρόπο ώστε να προκαλεί ισχυρά συναισθήματα και αυτό το κάνει κυρίως με το να υπονοεί παράλογες (μη ενορατικές) σχέσεις μεταξύ ιδεών. Η επίκληση στο συναίσθημα είναι ίσως η πιο απροκάλυπτη μέθοδος προπαγάνδας, αφού υπάρχουν πολλές άλλες μέθοδοι, λιγότερο φανερές και μάλιστα δόλιες. Για παράδειγμα, η προπαγάνδα μπορεί να διαδίδεται έμμεσα. Μπορεί να μεταδίδεται ως εύλογη προκατάληψη εντός μιάς φαινομενικά ισορροπημένης και δίκαιης δημόσιας συζήτησης ή επιχειρηματολογίας. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί ακόμη καλύτερα σε συνδυασμό με την μέθοδο μετάδοσης ειδήσεων των μέσων μαζικής επικοινωνίας.“

Cheers.

Γ.Β



Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: