Το μήνυμα των Δημοτικών εκλογών. (Η Κάθαρση)


Είναι φορές που να γράφεις, έστω και σε ένα μικρό blog σαν και αυτό, αποκτά μια παράδοξα ιδιαίτερη σημασία. Μια μέρα πριν τις δημοτικές εκλογές ειλικρινά βρισκόμουν στην απόλυτη αμφιθυμία αν άξιζε τον κόπο να απαριθμήσω ένα ένα τα λάθη, παραλήψεις, εκβιασμούς δίκη διλημμάτων και ψεύδη αυτής της κυβέρνησης ή να γράψω κάτι για την ελπίδα. Μια λέξη (μετά από μια απάντηση σε ένα άλλο blog) όμως μου σφηνώθηκε στο μυαλό. Κάθαρση !

Μια μικρή αναδρομή…

  • Από μικρός θυμάμαι να ακούω ότι οι Έλληνες ήταν τεμπέληδες αλλά ο πατέρας μου έκανε 2 δουλειές για να αγοράσει ένα λίτρο γάλα για να έχουμε να πιούμε.
  • Από μικρός άκουγα ότι με τον “σταυρό στο χέρι δεν πας μπροστά σε αυτή την χώρα” αλλά εγώ δεν θέλησα ποτέ να το πιστέψω.
  • Από μικρός άκουγα ότι δεν παράγει τίποτα αυτός ο τόπος αλλά αργότερα ανακάλυψα ότι ξένοι αγόραζαν μισοτιμής τον βωξίτη της Ελλάδας.
  • Από μικρό μου έλεγαν ότι στην Ευρώπη ήταν καλύτερα τα πράγματα αλλά ποτέ δεν είδα κάποιον να προσπαθεί να τα βελτιώσει.

Το σήμερα…

Τα χρόνια πέρασαν και ήρθε αυτός ο Πρωθυπουργός και το κόμμα του. Και τι είπαν ? Ότι τα έφαγα μαζί τους, ότι θα μου πάρουν τον μισό μισθό, ότι το μέλλον μου θα είναι μαύρο, ότι είμαι άχρηστος. Αλλά για άλλη μια φορά δεν είναι έτσι τα πράγματα. Γιατί κύριοι, εγώ δεν είπα στα ασφαλιστικά ταμεία να παίξουν στο χρηματιστήριο την σύνταξη του πατέρα μου, εγώ δεν είπα να μη βάζετε φόρους στον κάθε εφοπλιστή και μεγαλοεργολάβο, εγώ δεν είπα να δίνετε τα λιγότερα λεφτά για έρευνα στην Ευρώπη, εγώ δεν διόρισα από το παράθυρο κανένα και πουθενά, ούτε στο δημόσιο, ούτε στον ιδιωτικό τομέα. Εσείς και μόνο εσείς άρα κάνατε μια σειρά από εγκληματικά λάθη,  εδώ και 30 χρόνια που κυβερνάτε τούτο τον τόπο με το 40% των ψήφων.

Ο Επίλογος…

Όπως έλεγε και ο Αριστοτέλης (πηγή:wikipedia) “ Ἐστὶν οὖν τραγωδία μίμησις πράξεως σπουδαίας καὶ τελείας, μέγεθος ἐχούσης, ἡδυσμένῳ λόγῳ, χωρὶς ἑκάστῳ τῶν εἰδὼν ἐν τοῖς μορίοις, δρώντων καὶ οὐ δι’ ἀπαγγελίας, δι’ ἐλέου καὶ φόβου περαίνουσα τὴν τῶν τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν“ Δηλαδή κάθε τραγωδία έχει ένα σημαντικό συστατικό (που μάλλον ξεχάσατε), την κάθαρση. Μα κι’αν ακόμα οι κάλπες δεν δείξουν το δρόμο προς αυτήν, υπάρχει και η ιστορία. Έτσι απλά…

Γ.Β

Υ.Σ: Εσύ είσαι  «ο πατριώτης» (the patriot)  ?

4 responses to “Το μήνυμα των Δημοτικών εκλογών. (Η Κάθαρση)

  1. Pingback: Καλό Βόλι! | Νέα Πρωία

  2. giorgosvagionis.wordpress.com 06/11/2010 στο 7:36 πμ

    Sartiv δες το video!!! Είναι ενδιαφέρον !!!

     

    • Sartiv 06/11/2010 στο 8:11 μμ

      Xαχαχα… Αν κ ειναι πλεον γνωστο πως ‘συνεργαζονται’ αυτα τα αλανια… Εχουν ενα κοινο στοχο… Στις βουλευτικες εκλογες, οποια κυβερνηση να εβγαινε, θα εκανε ακριβως τα ιδια πραματα ο πρωθυπουργος… Ειμαι 100% σιγουρος γι’αυτο.

      Υπομονη, μερικες ωρες εμειναν…

  3. Sartiv 06/11/2010 στο 7:31 πμ

    Αυριο θα ειναι μια σπανια ευκαιρια για τη εναρξη της καθαρσης που επιζητουμε… Το θεμα ειναι, θα την αξιοποιησουμε…;

    Η νεκροψια θα δειξει.

Σχολιάστε

