Οι περικοπές και οι δαπάνες.


Σημερινή πηγή είναι 2 δημοσιεύματα της Ελευθεροτυπίας. Το πρώτο έχει τίτλο “Κλείνουν δύο κρατικά νοσοκομεία!” (πηγή: http://www.enet.gr/?i=news.el.ygeia&id=223598 ) και το δεύτερο έχει τίτλο “100 χιλιόμετρα από «χρυσάφι»”(πηγή: http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=223602 ).

Συνοπτικά τι λένε. Το μεν πρώτο ότι το «Αρεταίειο» και το «Αιγινήτειο» αντιμετωπίζουν την πιθανότητα να βάλουν λουκέτο λόγω έλλειψης πόρων γιατί η επιχορήγηση έχει περιοριστεί από το υπουργείο Παιδείας κατά 30% ενώ το δεύτερο ότι με προϋπολογισμό 2,2 δισ. Ευρώ σχεδιάζονται νέα οδικά έργα στην Αττική. Στο δεύτερο άρθρο υπάρχει μάλιστα και ένα σχόλιο ότι μερίδιο από τα νέα οδικά έργα διεκδικεί, αλλά με απευθείας ανάθεση, (πολύ) γνωστός όμιλος.

Θα σταθώ μόνο στο ηθικό μέρος αυτής της διαγραφόμενης επιλογής. Το Αιγινήτειο είναι το μεγαλύτερο κέντρο αναφοράς για τους ψυχιατρικούς ασθενείς στην Ελληνική επικράτεια. Αν και έχει μια σειρά από προβλήματα ήταν και είναι ο πυρήνας της έρευνας στην ψυχική υγεία και πρόληψη. Και για όσους δεν έχουν υπόψιν το μέγεθος της σημασίας αυτού του Νοσοκομείου, το πρόγραμμα “Ψυχαργώς” (για την αποασυλοποίηση των ψυχιατρικών ασθενών) βασίστηκε και πάνω στην δουλειά και την επιμονή πολλών Αιγινητιακών ιατρών και καθηγητών. Και αυτό το πρόγραμμα, σε αντίθεση με άλλα, δεν έφερε μόνο χρήμα από την ευρωπαϊκή ένωση στην Ελλάδα, αλλά θεμελίωσε ένα δικαίωμα. Το δικαίωμα του ψυχικά ασθενούς να ζει μέσα στην κοινωνία και να μην είναι αλυσοδεμένος. Αυτό το δικαίωμα αφαιρεί σήμερα εμμέσως πλην σαφώς η κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου και το μνημόνιο που αυτή αποφάσισε να μας βάλει. Γιατί χωρίς χρήματα η “ναυαρχίδα” της ψυχικής υγείας δεν μπορεί να λειτουργήσει (ή υπολειτουργεί) ότι και να λένε περί βελτιστοποίησης των πόρων.

Κλείνοντας. Αν πραγματικά ενδιαφερόταν για την ίση συμμετοχή στην ζωή που λένε στο site του ΠΑΣΟΚ (πηγή: http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/4d2f1f41-93e3-4d9e-99e3-2e244e2a6466 ) θα νοιαζόταν λίγο παραπάνω για την πιο ευάλωτη κατηγορία ανθρώπων. Τους ψυχικά ασθενείς. Αλλά τι να κάνουμε… οι ψυχικά ασθενείς δεν συχνάζουν σε κοσμικά ξενοδοχεία όπως άλλοι.

Γ.Β

Υ.Σ:  Χωρίς μνημόνιο δεν θα είχαμε λεφτά για μισθούς και συντάξεις ?



20 responses to “Οι περικοπές και οι δαπάνες.

  1. giorgosvagionis.wordpress.com 18/11/2010 στο 10:04 μμ

    @Sartiv
    Κοίτα, γενικά το είχα σκεφτεί στο παρελθόν (για το πλαίσιο) αλλά όταν το είδα δεν μου άρεσε το αισθητικό κομμάτι. Προς το παρών μάλλον θα το αφήσω έτσι γιατί τα σχόλια είναι λίγα. Στο μέλλον μπορεί να το βάλω.

  2. Sartiv 18/11/2010 στο 9:14 μμ

    Ασχετο: υπαρχει περιπτωση να αναρτηθει εδω στο blog ενα μικρο πλαισιο με τα τελευταια σχολια; Για να καταλαβαινω αν καποιος εχει σχολιασε σε ενα παλιοτερο θεμα.

    Το λεω γιατι σημερα διαπιστωσα οτι υπηρχαν νεα σχολια που δεν διαβασα και ειχαν αναρτηθει πριν απο 3 μερες εδω.

  3. giorgosvagionis.wordpress.com 15/11/2010 στο 6:55 μμ

    @thersiths,
    Ξεχνάς κάτι βασικό. Αυτό το blog δεν είναι το φερέφωνο ενός κόμματος ή μιας ιδεολογίας αλλά ένα μέσο επικοινωνίας. Γιατί, μια που δεν το ξέρεις, σαν αναγνώστες έχει άτομα από την άκρα αριστερά ως και την άκρα δεξιά. Και αυτό έγινε μετά από πολύ αγώνα και προσπάθεια να είμαι κατά το δυνατόν αντικειμενικός, να δίνω πηγές και να μην προσβάλω κανένα όσο και να διαφωνώ μαζί τους. Το δικαίωμα σου για έκφραση άρα (σου αρέσει ή όχι) τελειώνει εκεί που αρχίζει η κοινά εννοούμενη αξιοπρέπεια των άλλων αναγνωστών.
    Κλείνω με αυτό που μου έλεγαν όταν ήμουν πιτσιρικάς. “Μετά πρώτης και δευτέρας νουθεσίας παραιτού“.

    Γ.Β

  4. thersiths 15/11/2010 στο 5:00 μμ

    ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙΣ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΝΕΙΣ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ. ΕΓΩ ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ. ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ Η ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ. ΑΠΛΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ. ΟΠΩΣ ΕΙΝΑ ΙΚΑ ΙΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ. ΤΑ ΠΙΘΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΗΠΩΣ ΧΡΗΖΟΥΝ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ΣΥΝΑΙΝΕΝΕΣΗΣ;

    ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΚΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΥΠΕΚΦΕΥΓΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΟΙ Ο ΝΕΟΣ ΒΟΣΚΟΣ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΑΦΨΓΙΚΑ ΤΟ ΝΕΟΣ. ΠΟΙΟΣ ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΠΙΘΑΝΟΣ ΒΟΣΚΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΑΛΙΟΣ; ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ;

    ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ – ΒΟΣΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΤΑ. ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΑ. ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΑ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΒΟΣΚΟΣ; ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΛΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΗΤΑΝ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΨΗ. ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΛΕΣ ΠΡΟΒΑΤΑ;

    2) ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΕΥΤΟ ΛΕΩ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ. ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΕΛΕΛΙΝΕΣ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΚΑ ΙΘΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΩ ΟΣΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑ ΙΤΟΥΣ ΓΕΛΟΙΥΣ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ. Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑ ΙΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΣΕ ΚΡΙΝΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ;

    3) ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΠΑ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΣΟΥ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ. ΑΥΤΟ ΕΛΕΙΠΕ ΝΑ ΕΚΟΩΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΤΡΟΠΗ.

    4) ΚΑΜΙΑ ΑΠΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕΣ ΕΔΩ. ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΣΕ ΞΕΡΩ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΕ ΚΡΙΝΩ; ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ; ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΑΜ ΝΑ ΚΡΙΝΑΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΕΙΝΑ ΙΟΤΙ ΘΕΣ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΗΜΑΙΟ ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ.

    5) ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ. ΕΠΕΙΜΕΝΕΙΣ ΣΕ ΘΕΜΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΚ ΙΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ.

    ΕΓΩ ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΑΝ ΑΡΕΣΟΥΝ Η ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΟΥΣ. ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΔΙΝΩ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΟΣΑ ΛΕΩ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΔΥΑΣΑΡΕΣΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ ΜΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑ ΙΟ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΤΡΠΟΠΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.

    ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Θ’ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ, ΤΙ ΜΑΡΚΑ DVD Θ’ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΧΑΡΤΙ ΥΓΕΙΑΣ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

  5. poexania 15/11/2010 στο 4:56 μμ

    Αλλο να αποκαλείς τον άλλον ζώο ή πρόβατο ως σχήμα λόγου και άλλο να του λές «είσαι ζώο».

    Αν ήταν έτσι θα έπρεπε όλη μέρα να κυκλοφορούμε στο δρόμο και να λέμε ο ενας στον άλλον «πώς είσαι έτσι ρε μυτόνγκα» ή «το ξέρεις ότι σου γαμιέται η γυναίκα;» ή «πως είσαι έτσι ρε χοντρέ;», όμως δεν το κάνουμε, και δεν το κάνουμε γιατί κάτι τέτοιο δημιουργεί περοσσότερα προβλήματα και σε εμας και στους άλλους.

    Μπορείς να δείξεις στον άλλον ότι ακολουθεί λάθος δρόμο, ή ότι δεν ακολουθεί αυτόν που εσύ θεωρείς σωστό, με άλλον τρόπο που να πιάσει και τόπο.

    Αλήθεια είναι ότι οι άνθρωποι συμπεριφέρονται ως αγέλαια ζώα, όχι όλοι, αλλά οι περισσότεροι, και ότι θέλουν τον «βοσκό» τους, αλλά προτιμότερο είναι στον άλλον να δώσεις να καταλάβει χωρίς να τον εκνευρίσεις, δεν είναι το θέμα να «του την πείς» αλλά να του δώσεις να καταλάβει, τουλάχιστον για μενα αυτό είναι.

    Τώρα αν εσύ με το να τον πείς ζώο πιστεύεις ότι τον προτρέπεις να ψαχτεί και να αναζητήσει απαντήσεις πάω πάσο, εγώ πάντως δεν το θεωρώ καλή τακτική.

    Στην ζωη μας βέβαια όλοι έχουμε ξεσπάσματα απέναντι σε ανθρώπους όταν αυτοί έχουν προκλητική συμπεριφορά ή όταν μας φτάνουν στα άκρα, όμως το ιδανικό θα ήταν να τα αποφεύγαμε, δυστυχώς δεν είμαστε ρομπότ αλλά άνθρωποι και δεν μπορούμε να το αποφύγουμε πάντα.

    Τέλος, αν μπορείς στον άλλον να πείς την αλήθεια και ταυτόχρονα να του χαιδέψεις και τα αυτιά δεν βλέπω γιατί πρέπει να είναι πάντα κακό. Δηλαδή το να του πείς την αλήθεια και να του ρίξεις και μια «σφαλιάρα» γιατί πρέπει να είναι πάντα καλό; Μερικές φορές το σόκ βοηθάει βέβαια αλλά εγώ προτιμώ να προσπαθώ να ακολουθώ την πιο ήπια οδό.

    Στα υπόλοιπα δεν θα τοποθετηθώ, αυτό μόνο ήθελα να θίξω.

  6. giorgosvagionis.wordpress.com 15/11/2010 στο 10:49 πμ

    Λοιπόν.

    1)Τι είχα γράψει…. Όσο για το όραμα ήταν μια ιστορική διαπίστωση. Ο σοσιαλισμός λόγου χάρη (όχι ο γιαλαντζί) ήταν ένα από αυτά και μπορεί να ξαναγίνει. Ο “θρησκευτικός φονταμενταλισμός” σε ορισμένες μουσουλμανικές χώρες είναι ένα άλλο ιστορικό παράδειγμα “οράματος”, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι έχει σαφώς άπειρα κακά. Προσωπικά όμως δεν θέλω κάποιος να “δώσει” το όραμα. Δηλαδή, δεν με νοιάζει η παθητική αποδοχή αλλά η εν πλήρη επίγνωση επιλογή ενός άλλου δρόμου διαφορετικό από την συμβολική (ορισμένες φορές και κυριολεκτική) ανθρωποφαγία του σήμερα. Δεν θέλω με λίγα λόγια ένα νέο “βοσκό για πρόβατα” αλλά “πρόβατα” που να διαβάζουν, να σκέπτονται και να αποφασίζουν.
    [Μετάφραση: Απάντηση στο ερώτημα σου ποιος θα δώσει το όραμα. Σου λέω στην αρχή ότι αναφέρομαι στην μέχρι τώρα ιστορική γνώση και μετά προχωρώ σε αυτό που πιστεύω εγώ ως καλύτερη οδό. Δηλαδή αντί για μια πυραμιδική οργάνωση της κοινωνίας με αυθεντίες, καθοδηγητές, άτομα με αυξημένα δικαιώματα, κοινωνικές τάξεις προτείνω μια κυκλική οργάνωση όπου μονάδες με πλήρη επίγνωση θα μελετούν την όποια κατάσταση, θα την αναλύουν και θα λαμβάνουν αποφάσεις για το μέλλον τους.][Μετάφραση εισαγωγικών: Για να τονίσω πόσο λάθος είναι (εκφράζω την προσωπική μου θέση) η ευρέος διαδεδομένη άποψη ότι οι κοινωνικές ομάδες έχουν ανάγκη από ένα οδηγητή χρησιμοποιώ μια ειρωνική έκφραση.]
    2)Τι είχα γράψει …… Παράλληλα δεν θεωρώ και ούτε θεώρησα ποτέ μου “μαγκιά” να βρίζεις άλλους. [μετάφραση: Κατάθεση προσωπικής άποψης. Ότι δηλαδή δεν θεωρώ εγώ (και όχι κάποιος άλλος) ότι είναι σωστό την εξύβριση του πολιτικού αντιπάλου μου. Όλη η πρόταση αναφέρεται αμιγώς σε εμένα] ….και συνεχίζω παρακάτω με την διαπίστωση ότι έχεις το δικαίωμα να το κάνεις.
    3)Τι έχεις γράψει τώρα….ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΤΩ ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ. ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙΣ…..απάντηση: Αν δεν τις αποδεχόμουν θα είχα βάλει ως spam τα post σου. Είναι απλό.
    4)Τι έχεις γράψει τώρα…ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕΣ ΓΙΑ ΜΑΓΚΙΑ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ;…..απάντηση σου έδωσα παραπάνω.
    5)Τι έχεις γράψει τώρα….MONO ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΔΩ ΚΡΙΝΩ. ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣΦΟΡΕΣ ΠΟΥ Σ΄ΕΧΩ ΔΕΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΔΩ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΔΕΝ ΑΠΝΤΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΝΤΑΣ ΘΙΓΜΕΝΟΣ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ ΦΟΡΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ. …απάντηση Δεν είμαι “θιγμένος” αλλά υπογραμμίζω το αυθαίρετο των συμπερασμάτων σου (κατάθεση προσωπικής άποψης) .

    Κλείνοντας.
    Όσο βλέπω χαρακτηρισμούς που δεν μου αρέσουν στα σχόλια του blog (π.χ και ο Sartiv είχε γράψει κάτι για Εβραίους και του είχα απαντήσει 2 λόγια) τόσο θα αναδεικνύω πόσο λάθος τους θεωρώ. Σε τελική ανάλυση όλοι στο σπίτι μας διαλέγουμε τι αποσμητικό χώρου θα βάλουμε.

  7. thersiths 15/11/2010 στο 12:52 πμ

    ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕΣ ΓΙΑ ΜΑΓΚΙΑ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ;

    ΜΑΛΛΟΝ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ Σ’ ΕΝΑ ΚΑΦΕ Η ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ ΣΕ ΣΕΝΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΓΑΙ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙΣ ΑΠΟΨΗ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

  8. thersiths 15/11/2010 στο 12:49 πμ

    MONO ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΔΩ ΚΡΙΝΩ. ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣΦΟΡΕΣ ΠΟΥ Σ΄ΕΧΩ ΔΕΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΔΩ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΔΕΝ ΑΠΝΤΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΝΤΑΣ ΘΙΓΜΕΝΟΣ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ ΦΟΡΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.

    ΕΣΥ ΤΟ ΚΕΝΕΙΣ ΟΡΜΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ;

    ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΤΩ ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ. ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙΣ.

    ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΒΟΣΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ; ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΕΔΩΣΕΣ ΟΡΙΣΜΟ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΝΝΟΥΣΕΣ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

  9. giorgosvagionis.wordpress.com 14/11/2010 στο 10:10 μμ

    Ποιο είναι το επίμαχο σημείο που δεν απαντώ?

    Γ.Β
    Υ.Σ: Στους χαρακτηρισμούς σου για το άτομο μου δεν θα σταθώ μόνο για ένα λόγο …δεν με ξέρεις και λίγα λεπτά σε ένα καφέ ή 5 άρθρα σε ένα blog σίγουρα δεν φτάνουν.

  10. thersiths 14/11/2010 στο 9:50 μμ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ. ΚΑ ΙΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΣΥ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑ ΙΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ.

    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΙΖΟΝ ΘΕΜΑ ΚΑ ΙΚΑΚΩΣΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ. ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΙΣΧΥΡΟΓΝΩΜΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΕΣΥ ΕΓΡΑΨΕΣ.

    ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΔΗΘΕΝ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ. ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΟ ΛΕΩ ΣΤΑ ΙΣΙΑ ΚΑ ΙΔΕΝ ΒΑΖΩ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΜΠΟΡΩ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΡΑΖΩ ΑΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ.

    ΑΥΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΑΕΝΟΧΛΕΙ ΕΣΕΝΑ. ΙΣΩΣ ΕΣΥ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΜΑΓΚΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΣΟΥ ΑΠΟΨΗΣ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΟΧΙ. ΟΥΤΕ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΧΑΙΔΕΥΩ ΑΥΤΑΚΙΑ. ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑ ΙΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΚΟΜ ΠΕΡΙΟΣΣΟΤΕΡΟ.

    ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΞΗΓΗΣΕΣ ΤΙ ΕΝΝΟΥΣΕΣ ΣΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΣΗΜΕΙΟ.

    ΚΛΕΙΝΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΩ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΑΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑ ΙΠΡΩΤΥΤΕΡΑ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

  11. giorgosvagionis.wordpress.com 14/11/2010 στο 8:39 μμ

    Λοιπόν μια που “δεν παίζω παιχνιδάκια” ας το θέσω διαφορετικά.
    Πιθανά σε ενοχλεί ότι δεν θέλω να βλέπω υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς για άλλους ανθρώπους όπου και αν ανήκουν πολιτικά, όσο και αν πιστεύω ότι έχουν άδικο. Παράλληλα δεν θεωρώ και ούτε θεώρησα ποτέ μου “μαγκιά” να βρίζεις άλλους”. Δικαίωμα σου να το κάνεις…δικαίωμα μου να αντιδρώ

    Το παράδειγμα που έφερες είναι για μένα άκυρο και στο τεκμηρίωσα. Έχεις την άποψη σου, έχω τι δικιά μου. Δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι η ουσία που δεν απαντώ αλλά σε τελική ανάλυση δεν είναι το μείζον θέμα. Από εδώ και πέρα για να κλείσω θεωρώ ότι δεν έχει νόημα να εξηγώ τα γραφόμενα μου μια που ο κάθε ένας μπορεί να βγάλει το συμπέρασμα του.
    Και για σένα και για μένα.

    Γ.Β

  12. thersiths 14/11/2010 στο 8:19 μμ

    σημείο στίξης (« »)· ανάμεσα σε εισαγωγικά μπαίνει τμήμα κειμένου που αποδίδει ακριβώς τα λόγια ενός προσώπου ή τμήμα κειμένου άλλου συγγραφέα ή λέξη που χρησιμοποιείται μη κυριολεκτικά ή ειρωνικά

    ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ. ΠΑΙΖΕΙΣ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ. ΑΥΤΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

    ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΩ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΣΥ ΑΝ ΜΙΛΑΣ ΕΙΡΩΝΙΚΑ Η ΜΗ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ;

    Η ΜΗΠΩΣ ΜΙΛΑΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΚΙ ΟΧΙ ΕΣΥ;

    ΒΟΣΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΤΑ. ΑΥΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ. Ο ΚΑΘΝΕΑΣ ΤΩΡΑ ΑΣ ΚΡΙΝΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

  13. giorgosvagionis.wordpress.com 14/11/2010 στο 7:20 μμ

    Τι έχει η έκφραση μου ? Εισαγωγικά !!!
    Η πηγή http://el.wiktionary.org/wiki/%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AC
    που λέει εισαγωγικά ουδέτερο μόνο στον πληθυντικό * σημείο στίξης (« »)· ανάμεσα σε εισαγωγικά μπαίνει τμήμα κειμένου που αποδίδει ακριβώς τα λόγια ενός προσώπου ή τμήμα κειμένου άλλου συγγραφέα ή λέξη που χρησιμοποιείται μη κυριολεκτικά ή ειρωνικά .
    Σε αυτό το πλαίσιο είναι σαφώς μη κυριολεκτικό ή ειρωνικό αν θες. Το παράδειγμα σου άρα δεν έχει ούτε μια σχέση με το πνεύμα μου. Μάλλον αποδεικνύει το αντίθετο.

    Για τις απόψεις φυσικά και δεν έχεις λόγο να ζητάς συγνώμη… για τις άδικες δημόσιες μομφές σου όμως θεωρώ ότι έχεις.

    Όπως και να έχει κάνε/γράφε ότι θεωρείς καλύτερο. Και εγώ θα κάνω το ίδιο.

    Γ.Β

  14. thersiths 14/11/2010 στο 6:04 μμ

    ΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ.

    Δεν μπορώ να ξέρω τι μορφή θα πάρει ο ολοκληρωτισμός. Τα σημεία των καιρών παρουσιάζω.
    Όσο για το όραμα ήταν μια ιστορική διαπίστωση. Ο σοσιαλισμός λόγου χάρη (όχι ο γιαλαντζί) ήταν ένα από αυτά και μπορεί να ξαναγίνει. Ο “θρησκευτικός φονταμενταλισμός” σε ορισμένες μουσουλμανικές χώρες είναι ένα άλλο ιστορικό παράδειγμα “οράματος”, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι έχει σαφώς άπειρα κακά. Προσωπικά όμως δεν θέλω κάποιος να “δώσει” το όραμα. Δηλαδή, δεν με νοιάζει η παθητική αποδοχή αλλά η εν πλήρη επίγνωση επιλογή ενός άλλου δρόμου διαφορετικό από την συμβολική (ορισμένες φορές και κυριολεκτική) ανθρωποφαγία του σήμερα. Δεν θέλω με λίγα λόγια ένα νέο “βοσκό για πρόβατα” αλλά “πρόβατα” που να διαβάζουν, να σκέπτονται και να αποφασίζουν.

    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΒΟΣΚΟ ΓΙΑ ΠΡΟΒΑΤΑ. ΑΡΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΣ ΒΟΣΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΤΑ.

    ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΣΟΥ ΟΦΟΙΛΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ

    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΕΠΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΛΕΩ. ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΕΣ Η ΛΑΘΟΣ ΑΣ ΤΙΣ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ.

    ΣΤΟ 2 ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΣΩ ΑΛΛΗ ΖΩΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗΝ ΔΤΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΙΔΕΨΩ ΑΥΤΑΚΙΑ ΕΓΩ. ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΘΑ ΤΟ ΠΩ. ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΛΟ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΙΔΕΕΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΑΠΕΡΙΣΠΑΣΤΟΣ.

    ΣΤΟ 3 ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΣΥ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ. ΕΝΝΟΥΣΑ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΑΡΡΩΣΤΗΜΑΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΙ ΕΣΥ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΑΡΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

  15. giorgosvagionis.wordpress.com 14/11/2010 στο 4:58 μμ

    @thersiths
    Λοιπόν μια που δεν θέλεις(?) να καταλάβεις το πνεύμα μου ας το ξαναγράψω με άλλα λόγια.
    α)Για πες μου σε ποιο άρθρο και μέσα σε πιο πλαίσιο έγραψα την λέξη “ζώα” ως σαφές υποτιμητικό χαρακτηρισμό δη για ψηφοφόρους άλλου κόμματος. Γιατί αν δεν την βρεις… ένα “έκανα λάθος συγνώμη” το οφείλεις !!! Αν το έχω γράψει, σου υπόσχομαι ότι θα το βάλω ως post με την συγνώμη μου σε bold και γραμματοσειρά 46ρα.
    β)Αν θεωρείς ότι με αυτό τον τρόπο κάνεις καλό στις ιδέες σου… δικαίωμα σου. Γράφε μέχρι την άλλη σου ζωή αυτή την λέξη και εγώ φυσικά -μια που είμαι ο υπεύθυνος για αυτό το μικρό blog- απλά θα υπογραμμίζω ότι κάνεις λάθος.
    γ)Αν θεωρείς ότι με αποσπασματικές αναφορές στα λεγόμενα μου μπορείς να ενισχύσεις τις θέσεις σου… πάλι δικαίωμα σου είναι. Με το να κάνεις χρήση του Χίτλερ είσαι μάλλον εκτός….πολύ εκτός του πνεύματος μου. Αυτό που εγώ θέλω να πω (με την “έκφραση Οι ψυχικά ασθενείς είναι άτομα με ευαισθησίες δυσανάλογα μεγαλύτερες από αυτή την Κυβέρνηση. Άρα (μάλλον) δεν κυβερνούν.”) είναι ότι αυτή η κυβέρνηση είναι αναίσθητη και ανάλγητη.

    Γ.Β

  16. thersiths 14/11/2010 στο 4:09 μμ

    ΣΟΥ ΞΑΝΑΛΕΩ ΚΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΖΩΑ. ΚΑΙ ΕΠΙΔΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΛΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΕΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΠΟΙΥΣ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΜΕ ΕΣΕΝΑ.

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΞΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΙ ΟΧΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΖΩΟ. ΑΝ ΚΑΙ ΙΠΡΟΣΒΑΛΛΩ ΤΑ ΖΩΑ.

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ Σ’ ΟΣΟΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΑΒΝΩ ΥΠ ‘ ΟΨΙΝ ΜΟΥ.

    Ο ΧΙΤΛΕΡ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΨΥΧΑΣΘΕΝΗΣ ΑΛΛΑ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ;

    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

  17. giorgosvagionis.wordpress.com 14/11/2010 στο 3:29 μμ

    @thersiths
    [σημ.: Σου το έχω γράψει αρκετές φορές ότι να λες «ζωα» αυτόν που διαφωνεί μαζί σου δεν είναι λύση.]
    Στο σχόλιο σου τώρα…
    Οι ψυχικά ασθενείς είναι άτομα με ευαισθησίες δυσανάλογα μεγαλύτερες από αυτή την Κυβέρνηση. Άρα (μάλλον) δεν κυβερνούν.
    Για το λάδωμα τώρα… ουδέν σχόλιο γιατί μετά το γεγονός του χρηματισμού (που έχει ιστορικά καταγραφεί) υπάρχει μια μεγάλη δόση προπαγάνδας. Αν ήθελαν θα μπορούσαν σε 5 μέρες να τους βάλλουν όλους μέσα. Δεν θα γίνει όμως στο εγγύς μέλλον γιατί βολεύει ως μέσo ταξικής πίεσης. Δηλαδή. Προσλαμβάνω αντί για 10 γιατρούς 5, βάζω να δουλεύουν πραγματικά οι 3 και όταν πουν “φτάνει ρε παιδιά. Έκανα 30 εφημερίες τον μήνα” να πετάξουν στα ΜΜΕ το διάσημο”οι γιατροί τα παίρνουν”. Έτσι και δίνω την ψευδαίσθηση ότι έχω δημόσια υγεία και έχω μισθωτούς σκλάβους που δουλεύουν 15 τριαντα-εξάωρα τον μήνα ( η εφημερία διαρκεί 36 συνεχόμενες ώρες) και όταν πάνε να πουν κάτι -ακόμα και για μη μισθολογικά θέματα- τους κλείνω το στόμα με το “εσύ είσαι φακελάκιας”.
    Τι θα μπορούσε να κάνει τώρα ένα σοβαρό (καπιταλιστικό) υπουργείο για να τους πιάσει….
    1)Δήλωση του πόθεν έσχες σε όλους και στους συγγενείς πρώτου βαθμού κατά την πρόσληψη και διαδοχικούς ελέγχους ανά 3 χρόνια.
    2)Εφαρμογή του ασυμβίβαστου της εξάσκησης του επαγγέλματος σε δημόσιο νοσοκομείο με εργασία των συγγενών πρώτου βαθμού σε παραϊατρικά επαγγέλματα που έχουν σχέση με προμήθειες υλικών.
    3)Εφαρμογή της συνταγογράφησης της ουσίας και όχι του σκευάσματος.
    4)Παραγωγή σκευασμάτων που τα δικαιώματα έχουν λήξει σε κρατικά εργοστάσια.
    5)Δήλωση του πρώην νόμου 105 ότι ο φαρμακευτικός αντιπρόσωπος δεν έδωσε τίποτα στους γιατρούς παρά μόνο ενημερωτικά φυλλάδια και έλεγχος-ποινές.
    6)Θέσπιση του δικηγόρου του ασθενούς με διοικητικές εξουσίες.
    7)Κατάργηση της νόμιμης διπλοθεσίας (βλέπε ιατρούς ΪΚΑ που έχουν συχνά και ιδιωτικά ιατρεία, καθηγητές πανεπιστημίου, στρατιωτικοί γιατροί)
    8)Σοβαρή μηχανογράφηση με ως βάση τουλάχιστον τα διαγνωστικά κριτηρία του ICD 10 και όχι κινήσεις εντυπωσιασμού. Δηλαδή να μην μπορεί να γράφει ο Χ γιατρός φάρμακο για το θυρεοειδή και προστασία για το στομάχι σε ασθενή που «τρώει πέτρες».
    9)Κατάργηση της μονιμότητας στην θέση του διευθυντή. Πρόσεξε δεν μιλώ για απόλυση αλλά για μεταβολή της ιεραρχικής θέσης. Δηλαδή ο Χ έγινε διευθυντής μετά από 5 χρόνια η θέση του διευθυντή μπαίνει ξανά στο τραπέζι και ο ικανότερος(σημ.: Θέλει φυσικά κριτήρια-δομές-αξιοκρατία) μπορεί να την πάρει. Αυτός που χάνει την θέση του παραμένει απλά ως ιατρός της κλινικής μέχρι την άλλη κρίση.
    10)Μισθολογική σύνδεση με το επιστημονικό έργο.
    Θα μπορούσα να σου γράψω αλλά τόσα και σίγουρα δεν μπορώ να σου εξηγήσω ένα ένα τα σημεία. Μπορεί όμως να γίνει σοβαρή δουλειά (ακόμα και σήμερα) αν έχεις όρεξη να κάνεις ριζικές αλλαγές και να έχεις θέληση να φτιάξεις δημόσια υγεία. Αλλά αυτή η κυβέρνηση θέλει να βάλει manager…δηλαδή τρίχες κατσαρές.

    Γ.Β

  18. thersiths 14/11/2010 στο 2:45 μμ

    ΟΙ ΨΥΧΙΚΑ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.

    ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΠΛΗΤΤΤΕΤΑΙ ΚΑΠΠΟΙΟΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ Η ΦΙΛΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ ΛΟΥΚΕΤΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΤΕΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ ΣΚΟΥΛΑΚΗ;

    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ;

    ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΝΟΣΟΣΚΟΜΕΙΟ ΠΟΥ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΧΩΡΙΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙΣ ΕΙΝΑ ΙΑΝ ΛΑΔΩΣΕΙΣ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

  19. sartiv 14/11/2010 στο 1:24 μμ

    Απλα υπεροχο το αρθρο!!! 10 με τονο!!

    Για αλλη μια φορα ξεφτιλιζεται ΕΝΤΕΛΩΣ το ΠΑΣΟΚ…

Σχολιάστε

